Världens underbaraste stad imorgon!

Hejsan allihopa. Jag har inte hunnit eller riktigt orkat blogga dom senaste dagarna.

Idag har jag varit med kompisar och chillat. Åkte hem redan klockan 19.00 efter som jag inte hade packat eller nåt. Så nu har jag packat och nu sitter jag här nyduschad innan jag ska sova, ska ju upp vid typ 04.30 imorgon. Planet går 07.15. Blir borta tills på torsdag så under dom dagarna jag är borta kommer det inte bli något bloggande. Men nu ska jag försöka sova, och imorgon blir det London med farmor & farfar.
Ha det bäst så hörs vi på torsdag kväll eller fredag :)
Idag är det 2 år sen jag såg Simple Plan i Annexet♥

Dagens låt: Rasmus Seebach - Engel


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback