''Idrottsdag''

Hejsan allihopa!

Idag hade vi idrottsdag i skolan. Jag bowlade och spelade volleyboll. Tog orange express från torget till frölunda torg där vi skulle bowla. Vi var rätt tidiga, så vi gick och köpte frukost till hanna. Sen fick vi komma in i bowlinghallen. Jag, hanna och olivia var på en bana. Var riktigt kul! Sen käkade vi lite och tog bussen till nrj volleybollhall och spelade volleyboll. Gick väll halv bra, vi fick inte igång något spel, men men, det var kul ändå. I slutet körde jag o hanna mot varandra ensamma. Gud vad jobbigt det var! Sen tog jag bussen hem och här hemma chillade jag. Sen åkte jag till gården och myste. Och nu sitter jag här och ska snart sova, men först ska ni få dagens låt som vanligt! Ha det bäst!
Dagens låt: Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback