Helgen ♫

Hej allihopa ツ
Helgen har varit helt grym! Inte hunnit blogga som jag lovat. Har varit med kompisar, färgat håret, köpt: moppehjälm lås till moppen handskar, sovit hos Emelie, pluggat massa, bakat och och städat lite i rummet. Hunnit med mycket, skönt! Nu ska jag snart ta och gå på bandet i en halv timma, sen blir det en lång och go dusch och sen blir det att hoppa i säng.
I veckan har jag framför mig: tandläkaren, ett moppetest på körskolan, prov i franska, umgås mycket med vännerna, SMTM möte?, fira pappsen och packa till frankrike. Åker till Frankrike 28:e mars klockan 02.00. Då gårbussen från torget som ska ta oss till flygplatsen i Norge. Åhh, jag längtar såååå mycket. Ska bli jättekul ツ
Nu ska jag plugga lite till, så vi hörs imorgon, det lovar jag! ツ Ha det bäst ♥
DAGENS LÅTRise Against - Make It Stop (September's Children)


Moppehjälmen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback