Jag höll vad jag lovade :D

Nu tänkte jag skriva ett litet kort inlägg.

Idag var jag i skolan som vanligt och hade alla gamla vanliga ämnen. Matte, idrott, so, musik, franska... Ja, ni förstår ;) Efter en vanlig skoldag åkt jag hem för att gå på bandet och duscha och göra mig iordning. Sen kom Emelie hit och vi snackade, målade naglarna och kollade på roliga klipp på youtube. Hanna och Olivia skulle också varit med. Men när dom hade ätit och så var klockan rätt mycket, så det blev inte så. Nu har Emelie precis gått hem och jag sitter i soffan och kollar på något program om någon James Bond film. Imorgon ska jag fota Emelie och Emma :) KUL! Kanske kommer in någon bild på bloggen imorgon som ett smakprov ;)
vi hörs imon, sov så gott! 
DAGENS LÅT: PARAMORE - IGNORANCE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback