I'm crazy ;)

Hej!
Jag var på vårdcentralen förut för att kolla upp ett konstigt ''märke'' eller vad man ska kalla det för som jag har på handleden. När jag kom dit så fick jag först visa upp det för en distrikt sköterska, men hon kunde inte säga vad det var för något. (Det kunde inte min skolsyster heller.) Sen fick jag träffa en läkare och hon visste inte heller riktigt var det va, men hon trodde att det kunde vara någon hudinfektion. Så nu ska jag käka penicillin  i tio dagar, jippie! Idag har jag pluggat till mitt engelska prov jag ska ha imorgon. Hoppas det går bra! Nu har jag precis pluggat klart och har målat naglarna, blev röda naglar :) Till helgen blir det att gå på konsert, Walkning Disorder spelar på Vingen så ska dit med Emelie och någon Emelie känner, kul! :) Ska nog ta med mig min kamera dit så det kanske kommer bilder på söndag. På torsdag ska jag på möte på Nordlycke, ska snacka om Frankrike utbytet :D Vi ska troligen åka dit i slutet av mars och komma hem i början av april. Så kanske får fira min födelsedag i Frankrike, haha. Nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Så här kommer det en picture på mig och så får ni självklart dagens låt. Ha det bäst!
DAGENS LÅT: THERE FOR TOMORROW - A LITTLE FASTER

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback