Ja du... ;)

Hallo där!

Idag har det varit vanlig skoldag, hade engelska prov. Tror det gick bra :) Efter skolan var jag hemma en stund och bara chillade, sen skulle jag till gården men den var stäng så jag var med Emelie, Lollo, Anton och Olivia. Vi var ute och sen gick vi hem till Emelie. På torsdag ska jag på två möten, först ett möte angående Frankrike utbytet och efter det blir det budjetmöte :) letar efter en ny design för fullt nu, någon som vill hjälpa mig? :D Aja, finns inte mycket att skriva om.. Men jag skriver imorgon och förhoppningsvis lite längre :) Ha det bäst!
DAGENS LÅT: GOOD CHARLOTTE - PREDICTABLE
Längtar efter sommaren när jag ser denna bilden!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maggie ;D

härlig bild ;DD

ja vill oxå ha sommar nu !;O

hoppas det blir bättre med handen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback