Lucia :)

Hej allihopa! Idag är det 13/12 och det betyder LUCIA! Har hunnit med tre lucia firande, ett igår på Vingen när Torslanda Lucia skulle krönas och idag var jag nere på Vingen igen för att se skolans luciatåg och nu på kvällen var jag på Noleredsskolan och tittade på Sannas lucia firande. I helgen var Timmie och Maggie här från Varberg. Vi hade kul som vanligt! Vi var på stan och köpte julklappar, på Jul på Liseberg och var hemma och chillade Vi hann också med att byta julklappar. Fick två halsband och armband, riktigt fina saker. Tack för en super kul helg och julklapparna :) Nu har jag bara 2 (!) skoldagar kvar, på torsdag börjar Elevens Val dagarna. På tisdag om en vecka lite drygt slutar jag skolan, skönt! Sen den 23 drar man till Sälen! Längtar! Nu ska jag ta mig en dusch, ska försöka skriva snart igen :) Ha det bäst!

Dagens låt: MakeBelieve - From The Start

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback