Oj, nu var det riktigt länge sen!

Hej allihopa! Det känns som att det var år sen jag satt vid datan och bloggade! Förlåt för att jag har varit borta och inte bloggat under en längre tid, men jag har inte haft lusten att blogga riktigt. Har inte vetat vad jag ska skriva om. Men det ska det bli ändring på! Ska försöka blogga mins varannan dag, hoppas jag kan hålla det! Jag hade även tänkt mig en ny design. Någon som vill göra en till mig? Annars får jag väll låna en, har ju lånat min nuvarande design. Någon som har tips på sidor där man kan låna snygga designer? Hör av er isf! :)

Skolan rullar på som vanligt med rätt mycket läxor. Men det går bra ändå. Känns gött och vara tillbaka till det normala efter jullovet. Träffa alla kompisarna och så ;)
Jag vet inte vad jag mer ska skriva om??
Jo, jag ska köpa en ny lur hade jag tänkt mig. Blir en San Francisco! :D Pappa såg att dom hade börjat sälja den i Sverige, blev överlycklig!
Här kommer en bil från nyårs afton! Så hörs vi imorgon och det lovar jag!
Dagens Låt : The Cab - Take My Hand (remix)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback