Hejsan

Hej :)
Lovade ju att jag sklle göra ett inlägg, så här kommer ett kort.
Idag har jag varit i skolan som vanligt. På hemkunskapen görde vi en kinesisk gryta , som faktiskt blev god :D
Skulle även till tandläkaren, men när jag kommer dit så säger dom att jag ska dit imorgon... Bra att dom skriver rätt dag på lappen, bravo! -.- Men men, får gå till tandläkaren imorgon istället. När jag kom hem efter skolan tog jag det bara lugnt, övade lite moppeteori, för imorgon blir det ett test på trafikskolan för att se om jag har hängt med. Blir jag godkänd på det testet och på körningen, då blir det bara att göra det stora provet på trafikverket sen är det HELLO körkortet!!
Nu måste jag sova, så god natt på er alla. Sov så gott, hörs imorgon <3

DAGENS LÅT: PARAMORE - ONLY EXCEPTION

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback