Julafton om 2 timmar...❤

Hej allihopa! Precis som rubriken säger så är det 2 timmar kvar till julafton, t.o.m lite mindre. Nu sitter jag i lägenheten vi bor i här på Högfjällshotellet och lyssnar på musik och bloggar :) Vi var framme vid tio över fyra på eftermiddagen tror jag. Nästan hela bilresan satt jag med laptopen i knät och lyssnade på musik, kollade även lite på One Tree Hill. Imorgon blir det att åka skidor om jag inte fryser ihjäl, det är nog någonstans mellan -20-25°C nu skulle jag tro. Det blir även julbord imorgon. Hoppas jag har varit snäll så jag får många julklappar ;) Nu ska jag ta och sätta mig framför TVn och kolla lite. Men innan det ska jag ge er dagens låt. Ha det bäst och God Jul på er :) Kanske bloggar en liten snabbis imorgon! Ha det bäst!

Dagens Låt: Simple Plan - Christmas List ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback