God Jul :)

Hejsan! Hoppas alla har haft en underbar julafton och fått mycket fina presenter :) Min dag har varit helt underbar iaf. Idag har jag hunnit med att äta julbord, åka lite skidor, öppna julklappar,spela rockband och myst. Fått massa fina saker, bilder kommer imorgon. Idag har jag spelat mycket rockband, min kusin fick det i julklapp så vi har spelat :)  Imorgon ska jag åka mer skidor och ha det gött. Nu ska jag nog titta på film tror jag. Ni får ha det bäst! Och tack för alla julklappar!

Dagens Låt: The All-American Rejects - Move Along

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn Zamuelzzon

Heej, Gott Nytt År! :D ville bara säga det^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback