Helgen

Hej allihopa! Jag har hunnit med en del sen sist jag skrev. I fredags var jag och Olivia på Sum 41 på Brewhouse! Det var skit bra. Mycket bättre än vad jag trodde :) Men jag tänkte skriva mer om konserten när jag har fått alla bilder av Olivia. Sov hos mormor och morfar från fredag till lördag. I lördags var jag hemma hos Jonte med gänget. Vi hade hur kul som helst! Spelade EyeToy, kollade film, myste och kollade på när Jocke, Jonte och Fredrik hade flask-krig :D Tack för en underbar kväll! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Gjort lite svenska. Sen satte jag mig framför TVn och satte på en Wallander film och bara myste. Nu ska jag snart sova, ni får ha det bättre än bäst! Så hörs vi :)

Dagens låt:

Maroon 5 - Misery - A Cappella Cover (Mike Tompkins)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: olivia

Fin jag är <333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback