Vad ska man ha för rubrik idag då??

Hallojsan :)

Idag har jag varit i skola, sen åkte jag med mamma till malin och kollade på kläder. Jag fick med mig 2 stycken tjocktröjor, en annan långärmad tröja och en sport bh. En av tjocktröjorna är jag redan helt kär i :) Min dag har varit lugn och slapp, pluggat och kollat lite på MTV Hard Rock Live med Simple Plan. Idag såg jag två nya musikvideor jag inte hade hunnit se än, den ena är Good Charlotte's låt ''Like It's Her Birthday'' och den andra är Destine som gör cover på Jay Sean's ''Down''. Nu ska jag gå och lägga mig, och imorgon blir det skolan som vanligt.

Citat: “Be yourself and follow your dreams and if people don’t like you, fuck them. They don’t have to be you, you do! So do what you wanna do and don’t change for anyone. Oh and being single isn’t always that bad.” - Pierre Bouvier

Dagens låtar: http://www.youtube.com/watch?v=T4o7YqMb8qw&ob=av2nhttp://www.youtube.com/watch?v=ftaWXbkt6OU

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback