Min helg o lite till :)

Hejsan alla glada (och sura) :) Sorry att jag inte har hunnit blogga men jag har haft mycket med skolan och i helgen var jag i Varberg.

Jag var ju då i Varberg för att fira Timmie som fyllde år i helgen, åkte dit efter skolan. Annas päron körde mig och Anna. När vi kom ner snacka vi o körde lite rockband. Vi kollade också på Idol.
På lördagen åkte vi in till stan och kolla lite i affärer och gick och fika, vi satt där o prata ett bra tag. Blev en del snack om olika gymnasium och sånt. Sen gick vi till hemmakväll och köpte godis och hyrde film. Vi hyrde The Last Song, riktigt bra film. Sen åkte vi tillbaka till Timmie o Maggie. Där fick Maggie måla mina naglar, blev super fina :) Sen gjorde vi iordning oss för kalaset. Sen kom Timmies kompisar Palm och Malin. Vi käka pizza, spela rockband och kollade på filmen. Sen vid tolv tiden kom det någon o knacka eller snarare bankade på deras dörr. Alla blev skit rädda... Så vi stod i köket ett tag tills personen(eran) sprang iväg då sprang vi upp och gick o la oss.
På söndagen spelade vi rockband, sen blev det o kolla på innebandy match. Wic mötte dalen och vann med 8-3 (tror jag?). Sen åkte vi hem, mamma kom o hämta oss.
Idag har jag haft NO prov i skolan. Tror det gick bra. Sen gick jag till gården, det är alltid kul :)
Nu sitter jag här hemma och ska gå och lägga mig nu, så sov så gott allihopa.
LÄNGTAR TILL LONDON!!

Dagens låt: Simple Plan - Famous For Nothing (demo)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maggie:D

fin blogg frajmän!!;D



o det va sjukt kul när ni var här ;D

måste ses snart igen ;D



o dem där idioterna som knacka på dörren,gaaah jag hatar dem XDD fan va rädd jag blev :PP



kramis:D<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback