Torsdag 14 oktober 2010

Whaaaat's UP? :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, det va väll inget speciellt som hände? Jag och Hanna ägde totalt på NO :) Vi gissade rätt om vad som skulle hända med en pinne som vi hade eldat på, lite care face på det, japp japp. Sen var jag på gården, kom dit typ 17.30, så står det en lapp på dörren ''Vi öppnar 18.30 idag''. SUCK, men jag gick hem till Emelie och satt där och snacka lite. Sen fick jag ett sms om att gården var öppen, s då gick vi dit. Vid typ tio i åtta åkte jag hem. Så nu ska jag plugga det sista inför musik provet som är imorgon. Vill att det ska gå bra, det får vi väll se om det gör. Men hoppas kan man alltid göra ;) Nu ska jag plugga vidare så hörs vi imorgon. Önska mig lycka till på provet!
Just det, såg att Good Charlotte har VÄRLDENS coolaste tävling på sin sida, man kan vinna att Joel och Benji kommer hem och spelar hemma hos en, OMG! :)
Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=QjBj2XIMJMo&feature=related

Fin bild på Benji och Joel Madden


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback