Mysig dag med tjejorna

Hallojsan, idag har det varit en super mysig dag! Först var jag med Emelie och Olivia, vi var hemma hos mig. Sen ville jag och Emelie kolla på USM (ungdoms sm i handboll) så vi gick till hallen och kolla på det, då gick Olivia till Hanna. När vi kom till hallen hade THK spelat 15 minuter av första halvleken och ledde med 12-6. Vi kolla klart matchen och sen gick vi och träffa Hanna och Olivia, sen drog Emelie hem och käka. Då dampade vi loss, Olivia gjorde såå roliga ljud, vi tre dog! haha! Sen kom Emelie tillbaka då gick vi upp till hallen igen och kollade lite. När vi hade varit i hallen i typ tio minuter gick vi till Tommy's och köpte pizza som jag och Olivia käkade på gården sen restan av kvällen var vi på gården och myste och gjorde smycken, blev 5 armband och 1 halsband som jag gjorde. Nu sitter jag här hemma och e inne på datan och käkar godis :) myyys!

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=AuGJDCmYVGU&NR=1 älskar den här versionen av låten.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha fyfan! jag lät förjävligt :D

Postat av: Anonym

/ olivia <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback