Min dag

Idag har jag varit i skolan, började 8:30 med NO. Som sista lektion hade jag Hemkunskap, jobbade med Olivia och vi är ju såå duktiga. Men det suger att man slutar 16:00. Men tiden går ju snabbt när man har roligt som man brukar säga :) Efter hemkunskapen gick jag hem till Emelie. Vi satt och snacka och samtidigt försökte jag få till en fin blogdesign, som jag tycker att jag fick till. Lånar designen av http://www.blogghjalp.se/. Vid sju tiden åkte jag hem för Emelie skulle plugga. Här hemma har jag kollat på datan och nu precis har jag gått lite på vårat gå-band som vi har här hemma. Så nu blir det till att hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sägen och sova.

Guud vad jag längtar till London!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback