Läxa

Då har man kommit hem från skolan, idag hade jag engelska, no, svenska och tyska. Så nu sitter man här hemma och lyssnar på lite go musik och gör tyska läxan, ska snart göra franskan och sen blir det att plugg lite till musik provet som jag har på fredag. Det handlar om noter och hur man bygger upp ackord typ. När jag är klar med att plugga och har käkat ska jag dra till gården.

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=ScfQDcFYUvQ&ob=av2e
Ni får ha en toppen eftermiddag, så hörs vi kanske senare elr imorgon. Lämna en kommentar :)♥
Idag får ni en bild på Ragnar Sigurdsson, världens bästa fotbollspelare ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback