Igår & idag

Hann inte blogga igår så skriver lite snabbt vad jag gjorde och så.

Igår var jag på bio med familjen, vi såg Dumma Mej, haha. Efter det köpte jag present till bästa Hanna som blir stort tjej imorgon. Säg grattis, annars kommer det små gröna fluffiga saker och äter upp dig :) Efter att jag varit i stan åkte vi hem och kollade på fotboll, mormor och morfar kom hem till oss. Blåvitt spelade mot BP och vann med 2-1. Gött med vinst (Y) Sen gjorde jag inte så mycket efter det.
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Hade hemkunskap idag, kul :) Sen kom mormor och hämta mig. Köpte knappar till min tröja som hon har gjort, kanske kanske kommer bild på den sen. Sen åkte jag hem och gjorde lite svenska, så nu har jag bara kvar deckaren, gött. Idag köpte jag present till Timmie också som ska ha kalas till helgen. Ska bli skit kul och åk till Varberg och träffa Timmie och Maggie. Jag och Anna åker dit på fredag och kommer hem på söndag. Det ska bli kalas, träffa Timmie's kompisar Malin och Palm (tror jag det var, dåligt minne), innebandy match och ha massa kul :) Längtar!
Längtar tills på Måndag den 25, då är det hemma match. Blåvitt tar imot Trelleborg och det kommer bli Trellborgsmos :)
Längtar hur mycket som helst till London, kan inte vänta!! ♥
Nu ska jag sova, ha det bäst. Skriver imorgon :)
Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=Z6KKlRzvmZ0&ob=av2e

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback