Torsdag 18 november 2010

Har precis gjort prov och det gick nog inte bra. Det kändes inte så. Handlade om massa negativa tal och sånt. Till exempel: -2x(-8-9)+-8(7-6x4).... Aja blir till att plugga mer på det, så jag blir pro.Efter rasten(som jag nu skriver på) ska vi titta på film. Blir ''Hip,Hip Hora!'', haha. Har sett den hur många gånger som helst. Senare ska jag nog till gården tror jag.Tänkte skriva lite IFK nyheter också ;) Ragnar ryktas byta klubb till en israelisk klubb. Men det är många klubbar som är intresserad av Ragge. William Atashkadeh går till Örebro SK. Andreas Drugge är klar för IFK. Finns flera spelare i laget som kanske kommer byta lag.Nu måste jag sluta skriva för nu ska vi kolla på filmen. Ha det bäst!

Dagens Låt: Avenged Sevenfold - Dear God

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maggie;D

Känns som det är lite klent med kommentarer här ju ;O

Måste säga att jag hatar oxå negativa tal! Fy man blir galen ;PP

Nu ska jag vara duktig o blogga.Har itne gjort det på typ 3 veckor ;O

Postat av: maggie";D

jag skrev nyss en kommentar men den kom tydligen inte med??;O

Men det är lite klent med kommentarer här ;P

tänkte ändra på det!;D

o negativa tal är skit jobbigt.man blir galen XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback