Fredag 12/11 2010

Halloj :)

Idag har jag haft SO prov, gick nog ganska bra. Men gillar inte den sortens prov när man ska skriva en halv sida-ensida på varje svar. Man kommer på massa efter att man är klar med frågan och man får inte med allt för man gömmer av... Aja, hade musik idag med. Musik är roligaste skolämnet, och vi har bara 45 minuter i veckan! Borde ha mer musik. Vi spelade gitarr idag, vi gick igenom lite enkla ackord som jag redan kunde. Men det var kul. På matten så blev det inte så mycket jobb. Skulle göra någon enkät om datorerna och sen fick man välja vad man ville gör. Gjorde lite matte efter som jag inte var med på den igår. Igår gick jag hem på NO, för jag mådde dåligt. Men idag mår jag bra igen :)
Sen ska jag laga mat med pappa. Sen ska jag duscha, sen blir det åka till gården och mysa.
Ha det bäst!
Dagens låt: Story Of The Year - Sidewalks (acoustic)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback